3.6.07

Klubb emblem

I går ga jeg Tore Martin Søbak Gundersen oppdraget med å lage et klubb-emblem for Team Wintergames. Han er en dyktig "hobby grafisk designer" og jeg visste at dette måtte bli bra.
I dag, under et døgn senere kom dette resultatet på mail og jeg må si det overgikk forventningene mine til gangs..
Alle elementer fra trøya; både bilder, skrift og farger er overført til emblet på en glimrende måte. Det skader heller ikke at malen til emblemet stammer fra Englands alibi i årets Champions League finale..
Ser for meg at emblemet får en sentral plass på brystet til fremtidige generasjoner Wintergames trøyer... I tillegg hadde det vært utrolig morsomt å få laget en banner til Birken slik at det ikke er noen tvil om hvor vi har drikkestasjon..

3 Comments:

Blogger Rune Bjørnerud said...

Det var absolutt en knallfin logo:) Og som sagt, det hjelper på at utseendet henter inspirasjon fra en viss engelsk klubb...:) Må få den på noen av våre effekter i nærmeste framtid..!

19:07

 
Blogger Emil said...

dette synes jeg svært lite om.. det blir så mye liverpool at jeg vet rett å slett ikke om jeg kan bestille noe nytt utstyr om dette emblemet skal på....

22:59

 
Anonymous Anonymous said...

Blir denne logoen fast inventar for Team Wintergames setter jeg fyr på alle Team Wintergames effektene jeg kommer over. Og det midt i Brøttumsbakken.

18:25

 

Post a Comment

<< Home